Fogli di plastica ondulati

Fogli di plastica ondulati,chjamatu ancu cartone plasticu o coroplast, dispunibule in diversi culori è spessori di 2, 3, 4, 5, 6,8 è 10 mm.À 1,22 m (48 ″) di larghezza X 2,44 m (96 ″) di longu.

Per l'usu in separatori di parti cusmetichi in l'industria di l'automobile, manipulemu fogli cù un revestimentu speciale anti-scratch.

Scatola di plastica ondulata cù divisioni

Plastica ondulata di polipropilene (PP Corrugated).

Producemu scatuli persunalizati cù divisori-divisioni-spartizioni in plastica ondulata, avemu solu bisognu di furnisce i campioni di i vostri prudutti è cuncepemu e scatuli cù i so divisori esattamente à i vostri bisogni logistichi speciali.

U plasticu ondulatu (Coroplast) hè una foglia di polietilene copolymer formata da duie pareti unite da cellule di plastica, cunnisciute ancu com'è flute o nervature.I flauti ponu esse flauti S, flauti cunici è flauti X.I platti di plastica ondulati sò fabbricati da u prucessu di estrusione.

U plasticu corrugatu (Coroplast) hè un materiale di prezzu è forte, chì significa chì hè un bonu sustitutu per fogli di plastica, legnu è cartuni.

Havi un trattamentu corona da i dui lati per una bona assorbimentu di adesivi è inchiostri.Per stampà nantu à u plasticu ondulatu (Coroplast), un plotter di stampa di solventi, serigrafia o vinile di tagliu pò esse usatu.In cundizioni di temperatura normale, l'olii, i solventi è l'acqua ùn anu micca un effettu negativu nantu à u plasticu ondulatu (Coroplast), perchè pò esse usatu fora.Hè un materiale micca tossicu è riciclabile.


Tempu di pubblicazione: 17 ottobre 2020