Cuscinetti di strati di pallet

图片1图片2

I cuscinetti di strati di pallet fatti di plastica PP sò una soluzione senza polvere per e zone di produzzione è merci cù elevate esigenze igieniche.I strati impediscenu l'umidità da i pallets di lignu per trasfirià à e merchenzie.I strati ùn sò micca affettati da l'acqua, l'oliu è i sustanzi chimichi, è ponu esse aduprati in temperature chì varienu da -30 ℃ à + 80 ℃ gradi.Offriamu ancu anguli arrotondati, chì aiutanu à prevene i lacrimi in u shrink-wrap in pallets.I bordi sigillati, chì aiuta à migliurà l'igiene è simplificà u prucessu di pulizia.

I cuscinetti di strati di pallet di Runping Plastic sò ideali per e fabbriche di vasetti di vetru, fabbriche di bevande analcoliche, cumpagnie di logistica, chì l'utilizanu per dividisce e so merchenzie, mantene e merchenzie sicure è impilate in modu efficiente è rapidu.

I nostri prudutti ondulati ponu esse fabbricati à ogni spessore trà 2 è 12 mm.Vi aiuteremu à decide quale spessore hè megliu per i vostri bisogni.

 

Features:1. Ligere pisu è prucessu facile.2. Resistenza à l'umidità è resistenza à u calore.3. Resistenza invechje è forza altu tensile.4. Resistente chimicu è micca tossicu.5. Facile à pulisce è mantene.

  1. Ùn arrugginisce micca, putrerà, muffa o corrode cum'è u metallu o u legnu

 

Specificazioni:Spessore: 2 à 12 mm Larghezza: 2500 mm Max.Lunghezza (mm): 1200, 2000, 2440, 3000 (lunghezza secondu u requisitu di u cliente).Culore: biancu, neru, rossu, blu, giallu, verde (culore secondu u requisitu di u cliente).

 

Applicazioni:

Cuscinetti in plastica PP per imballaggi in vasi di vetru

 

Opzioni

  1. Flame Retardant 2. Trattamentu Corona 3. Anti-Static 4. Conductive 5. Inhibizione ultravioletta 6. Appruvata da FDA

 


Tempu di Postu: Settembre-07-2020