L'attitudine elegante di Running

 

Shandong Runping Plastic Industry Co., Ltd., fundata in u 2013, si trova à u No 13887, Qiwang Road, Naoshan Economic Development Zone, Qingzhou City, Weifang City, Shandong Province.Hè un pruduttu prufessiunale di bordu cavu chì integra u sviluppu, a produzzione è a vendita di i prudutti di u bordu cavu.fabricatore.I prudutti principali di a cumpagnia includenu PE, PP hollow board, PP hollow board turnover box, hollow board turnover box, hollow board turnover box, card hollow board knife card è altre serie di servizii persunalizati, è sò impegnati in l'elettronica, hardware di precisione, pezzi d'auto. , Strumentazione, imballaggio, ingegneria biologica, alimentazione, logistica è altre industrie per furnisce u fatturatu di u produttu, imballaggio, almacenamentu è trasportu.In a cumpetizione feroce di u mercatu, cù tecnulugia forte, prudutti d'alta qualità, bona reputazione è serviziu perfettu, hà vintu elogi unanimi da i clienti.Hè attualmente a più grande basa di pruduzzione di pannelli cava in Jiangbei, Cina.

A cumpagnia aderisce à a filusufìa cummerciale di "l'integrità vince u mondu, l'innuvazione vince u sviluppu", è a filusufìa di u serviziu di u mercatu di "qualità, serviziu per sopravvivenza è reputazione per a creazione di marca", stabilisce u pensamentu umanisticu di l'impresa, è sinceramente patronizes. Clienti chinesi è stranieri è sinceramente coopera.

 

Golden Autumn October, a festa di u ghjornu Naziunale, coincide cù a cugliera di u vaghjimu, è ci sò raccolti bumper in ogni locu.L'impiegati in prima linea di Runping restanu sempre à i so posti, cumpiendu i so funzioni, occupati in l'oscurità, è coglie a gioia di u travagliu cù u so sensu di rispunsabilità è dedizione.

 

Shandong Runping Plastic Industry Co., Ltd. rafforza continuamente a sicurità è a gestione in situ per assicurà l'ambiente di produzzione di l'attellu è migliurà a qualità di u produttu.

 

A cumpagnia hà urganizatu una "reunione di riassuntu di u travagliu di settembre nantu à a qualità, a sicurità è a gestione di u situ" u 9 d'ottobre. U direttore generale hà riassuntu u travagliu in settembre, hà prupostu u pianu di u travagliu è i bisogni di u travagliu per uttrovi, è hà numinatu u camarade Shi Dongliang cum'è u capu di u dipartimentu di pruduzzione assiste u direttore generale in a gestione di tuttu u travagliu di u dipartimentu di produzzione.

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 17 ottobre 2020