Shandong Runping Plastic Industrial Co.,Ltd

图片1

Shandong Runping Plastic Industrial Co., LTD., Fundata in u 2013, hè situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, Qingzhou Nao, a zona di sviluppu ecunomicu di a muntagna, 13887, wang hè un sviluppu di prudutti di piastra viota cuncentrata, pruduzzione, vendita in l'integrazione di piastra cava prufessiunale. imprese di fabricazione di prudutti.

I principali PE di a Cumpagnia, PP hollow board, PP hollow board turnover box, hollow board turnover box, hollow board turnover box, hollow BanDao CARDS è altri prudutti di trasfurmazioni è servizii persunalizati, sò impegnati à l'elettronica, hardware di precisione, pezzi d'auto, strumentazione, imballaggio. , ingegneria biologica, alimentazione, logistica è altre industrie per furnisce prudutti, imballaggio, almacenamentu è trasportu.

In u feroci cumpetizione mercatu, cù tecnulugia forti, prudutti di qualità, bona riputazioni è serviziu perfettu, vincìu la lode di i clienti, avà appartene à China jiangbei più grande basa di pruduzzioni di piastra cava.

A cumpagnia hà passatu a certificazione ISO9001: 2008 di u sistema di gestione di a qualità internaziunale, SGS è MSDS è altre certificazioni internaziunali di teste ambientali di terze parti per assicurà a qualità.

I nostri prudutti sò esportati à l'Europa, l'America, l'Asia Sudueste, u Giappone è altri paesi è regioni, è sò stati bè ricevuti da i clienti è stabilitu relazioni cooperative à longu andà.

In China, si stabilisce principarmenti rilazioni di cuuperazione-longu termine cù Haier, Hisense, Midea, Aucma è altre imprese domestiche ben cunnisciute.

A cumpagnia in ligna cù a filusufìa cummerciale "integrità per vince u mondu, innuvazione per vincite u sviluppu".

"À a qualità, serviziu per a sopravvivenza, a reputazione di creà una marca" filusufìa di serviziu di u mercatu, hà stallatu u pensamentu orientatu à l'impresa.

Sinceramente i clienti Chinese è straneri patronize, cuuperazione sincera.

Visione futura: travagliendu cun voi per creà un futuru sanu, amichevule à l'ambiente è bassu di carboniu!


Tempu di post: 24-dic-2020