Introduzione di a guardia di l'arburu di corflute pp

Semu u più grande pruduttore di guardia di l'arburu di corflute pp in China. A guardia di l'arburu hè fattu di corflute pp, foglia di plastica ondulata, hè un plastica rigida, pò prutege l'arbulu, pudemu aghjunghje UV, ponu stampà logu è cusì.

Sò assai durable, assai rapidu per installà è fermanu presentable assai più longu di l'altri forme di guardia di l'arburu. Questi guardii sò saldati in una costura o cù tabulature, è facilmente plegate à l'altri.Piatto imballato per u trasportu, ponu esse simpliciamente aperti è un palo inseritu in i slits appositamente pre-tagliati. Un palo di legnu rettangulare hè dispunibule cù questi guardii, a forma apposta di sti pali impedisce à i guardii di girare intornu à u palo è dannu u pianta.

Corflute tree guard hè in una varietà di dimensioni è forma.Unu hè u tipu di tabulazione, cumpletu cù un sistema di tabulazione unicu chì permette a guardia di esse aperta, appiccicata per u almacenamentu è riutilizzata.

Un altru guardianu di l'arburu di saldatura include una cucitura saldata chì permette à u pruduttu di esse facilmente in forma, riducendu u tempu di stallazione.Tutti i guardii di l'arburu sò corflute stabilizzati UV per almenu 2 anni cù a vita.

Square Tree Guard, Pentagonal Tree Guard è Hexagon Tree Guard sò ancu dispunibili.Sti guardii usati principalmente in Europa.


Tempu di pubblicazione: Oct-09-2020