Perchè sceglie un cartone di publicità in plastica ondulata (coroplast).

U cartone di publicità in plastica ondulata (coroplast) hà assai vantaghji, cumprese: liggeru è durable: Perchè u cartone di publicità ondulatu in plastica hè un materiale ligeru, faciule da manighjà è stallà, è hà una certa durabilità, pò mantene una bona apparenza è prestazione per un longu tempu, è hà caratteristiche waterproof è prutezzione ambientale.
U primu prucessu faciule: a piastra di publicità di plastica ondulata (coroplast) hè faciule da cutà, forma, plega è salda, è pò esse persunalizata secondu i bisogni, adattatu per fà cartelli di diverse forme è dimensioni.Pò stampatu doppia o una sola faccia.
Siconda, a flatness hè bona: a superficia di u cartone di publicità corrugated plasticu hè pianu, adattatu per stampà è pittura, è pò prisentà un effettu visuale chjaru è attraente.Resistenza à u clima: A piastra cava hà una certa resistenza à u clima è ùn hè micca facilmente affettata da u sole, a pioggia è i cambiamenti di temperatura.Adatta per tutti i tipi di display di publicità in ambienti interni è esterni.
A cosa più impurtante hè l'efficacità di u costu: paragunatu cù altri materiali (cum'è legnu, metallu, etc.), u costu di produzzione di pannelli cavu hè più bassu, chì pò aiutà à l'imprese à riduce a produzzione di publicità è i costi di visualizazione.
In riassuntu, u cartone di publicità in plastica ondulata (coroplast) hà assai vantaghji cum'è u pesu ligeru, a durabilità, a facilità di trasfurmazioni, una bona flatness, una bona resistenza à u clima, è un altu rendimentu di costu, è hè una scelta ideale per fà diversi pannelli di publicità.


Tempu di Postu: Feb-20-2024