PP BOX per l'AGRICULTURA

1, Hydro Cooling

A Sfida: Per priservà a freschezza per u più longu tempu, certi ligumi sò lavati cù acqua fresca per piantà u prucessu di maturazione.L'imballaggi tradiziunali cum'è i cuntenituri ondulati in cera o rilegati in filu sò pesanti, difficili d'utilizà, è u so rendimentu pò deteriorate durante u transitu.

Cuncepimentu di a Soluzione: Una foglia di polipropilene fluted hè stata scelta cum'è sustrato per custruisce scatuli a prova d'acqua chì sò una goccia in sustituzione di scatuli ondulati in cera.Aduprendu u stessu disignu bidimensionale di basa, è miglioramenti di cuncepimentu di l'ingegneria chì capitalizeghjanu e caratteristiche uniche di stu sustrato, avemu fattu scatuli chì mantenenu à u diluviu mentre pruteggenu u pruduttu.

Teste è Introduzione: Cridemu in un approcciu praticu, è sapemu chì i migliori disinni ùn saranu micca utilizati cù successu s'ellu ùn sò micca conformi à i bisogni di e persone, di e macchine è di l'ambienti in quale sò usati.Avemu verificatu cumplettamente i disinni, è minimizemu i fastidi di partenza per i nostri clienti.

2,Almacenamiento à l'esternu

A Sfida: Spessu e cumpagnie anu bisognu à avè i so prudutti affissati in l'ambienti induve sò usati.L'industria di a custruzzione esige chì i prudutti sò imballati per resiste à u piazzamentu à l'esterno.

Cuncepimentu di a Soluzione: Gran parte di ciò chì avemu amparatu in i nostri Applicazioni Hydro Cooling si applica ancu à l'almacenamiento esterno.Una dimensione aghjuntu hè chì i prudutti guardati fora sò qualchì volta l'articuli più pesanti è voluminosi utilizati per a custruzzione esterna.

Test è Introduzione: I nostri disinni sò cumplettamente pruvati per risponde à e richieste di l'applicazione.Avemu incorporatu una scatula efficiente configurata in modu adattatu, è hà travagliatu cù i nostri clienti per guarantisci implementazioni riesciute.

3, Imballaggio riutilizzabile

Semu esperti in l'analisi di sistemi logistichi per identificà opportunità per implementà soluzioni di imballaggio riutilizzabili.Cuncepemu suluzioni "drop in" chì permettenu à l'imprese agriculi è i prucessori di l'alimentariu l'uppurtunità di riduce significativamente i costi mentre salvà millaie d'arburi annu.


Tempu di pubblicazione: Oct-09-2020