Struttura di u produttu di foglia cava in PP

图片3 图片5 图片4

U fogliu cavu PP hè un tipu di foglia prodotta direttamente da a linea di disegnu di foglia cava.Pò esse tagliatu è pressatu in parechji prudutti prufonda.A struttura specifica di u pruduttu hè a seguente:

1. Piastre cava: cum'è gaskets, dischi, back plates, back holders, bottle holders, etc. (Pò esse fattu in ogni dimensione di 2-12mm, larghezza menu di 2500mm)

2. Scatole di cartone cava: cum'è scatuli di scheletri, scatuli pieghevoli, scatuli di cartone, ecc., plegabili è impilabili, è sò soprattuttu usati per scatuli di imballaggio esterni di parti è cumpunenti di l'impresa, impermeabili, a prova di umidità, anti-corrosione, oliu- prova, è anti-static.

3. Carta di cuteddu di bordu cava / categuria di bloccu: pò esse fattu in quattru tippi di carta di cuteddu ordinariu, carta di cuteddu cunghjunta, carta di cuteddu filmata, è carta di cuteddu antistaticu, chì ponu efficacemente impedisce l'estrusione è a collisione trà i prudutti, è hè anti-vibrazione è decompressione.

4. Scatola di cartone cavu + carta di cuteddu di bordu cavu: A carta di cuteddu di bordu cavu pò fà u pruduttu layout raghjone in a scatula, ùn si scuzzulate, ùn ci sarà micca scontru, attritu o scratch trà u pruduttu è u pruduttu, è furnisce u pruduttu. o parti cù doppia Proteczione interna è esterna, l'effettu hè notevuli.

5. Scatola di cartone cava + cortina lid / grid: Questa cumminazione pruteghja u pruduttu da u polu esternu o i detriti coprendu o aghjunghjendu una cortina, facendu u pruduttu più sicuru è più stabile in u fatturatu di logistica.

6. Scatola di bordu cava + materiale internu EPE: pò esse ragiunate cumminatu è sceltu secondu i bisogni di u costu di u cliente.L'EPE hè ligeru, flexible, è pò esse curvatu, resistente à l'impattu, disperse, è hà boni effetti di cuscinetti.

 


Tempu di Postu: Settembre-07-2020