Vantaghji di u bordu cavu

1. Low cost
U primu hè chì u costu di materiale plasticu cavu hè più bassu di l'altri materiali.Risparmia assai assai costi durante u prucessu di compra di materie prime à i prudutti finiti.

2. Materiale ligeru
I prudutti fatti di materiali plastichi di bordu cavu sò assai ligeri, faciuli di trasportà, è ponu esse posti à vuluntà.

3. Amichevule ambientale
Hè impurtante di sapè chì i materiali ecologichi sò più preoccupati in u mondu sanu.U fogliu cava in PP ùn hè micca tossicu è micca contaminante, è pò esse riciclatu è riutilizatu per fà altri prudutti di plastica.

4. Anti-static, conductive, flame retardant
Hè faciule fà chì a tavola cava di plastica sia antistatica, conduttiva o ignifuga per via di mudificazione, mistura, spraying di superficia è altri metudi.

5. Isolamentu di u sonu è insulazione di u calore
A causa di a struttura cavuta di u fogliu di plastica, i so effetti di trasmissione di u calore è di u sonu sò assai più bassi di quelli di u fogliu solidu.Havi un bonu insulamentu termicu è effetti d'insulazione di u sonu.

6.Colori ricchi, lisci è belli
U so prucessu d'estrusione speciale permette di diventà ogni culore attraversu u master-batch di culore.A superficia hè liscia è faciule da stampà.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2020