Applicazioni Coroplast

Coroplasthè anome di marcadiplastica ondulataè un registratumarcadi Coroplast, LLC, un membru di u gruppu di cumpagnie Inteplast.

Coroplast, chjamatu ancu foglia di piastra pp ("Fluted Polypropylene Sheet"), hè un materiale ligeru (struttura cava), non tossicu, impermeabile, antiurtu, resistente à a corrosione.Comparatu cù u cartone, Coroplast hà i vantaghji di esse impermeabile è di culore.

A cumpusizioni di Coroplast pò esse alterata per aghjunghje proprietà anti-static usendumasterbatchtecnica.Stu masterbatch particulari pruduce una foglia di cartone cavu di plastica cunduttiva, antistatica.(A resistività di a superficia di a piastra conduttiva pò esse cuntrullata trà 103≈ 105;A resistività di a superficia di u fogliu antistaticu pò esse cuntrullata trà 106≈ 1011.)

Coroplast hè robustu, ligeru, resiliente è pocu costu, chì u face ideale per a signalizazione interna / esterna, l'elettronica,imballaggio, machini, industria ligera, servizii postali, alimentazione, farmaceutica, pesticidi, apparecchi domestici, publicità, decorazione, cartoleria, tecnulugia magneto-ottica, bio-ingegneria è altre industrie mediche è sanitarie.

Coroplast hè largamente utilizatu inpublicitàsfondate, materiali di cartoleria, prudutti imballaggi industriali, scossa, etc.. I più cumuni sò casse, scatuli cumminzioni staccabile, scatuli di imballaggio di prudutti è scatuli in a partizione è cusì.Attualmente largamente utilizatu internaziunaleplasticamateriali.Hè ancu utilizatu per alcune gabbie d'animali.Coroplast hà ricivutu l'attenzione in u mondu sanu quandu u materiale hè stata utilizata per fà un kayak plegable estremamente ligeru (Oru Folding Kayak).Hè ancu usatu per gabbie per animali domestici cum'èPorcellini d'India.

A causa di a durabilità di Coroplast è di e proprietà resistenti à l'intemperie, hè comunmente utilizatu per a publicità esterna,cartelloni, è signalistica.


Tempu di post: 14-novembre-2020