Novu Rendimentu in l'Industrie di Packaging

A scatula di imballaggio in cartone cavu di plastica hà una eccellente resistenza à l'umidità, resistenza à l'acqua, resistenza à a bassa temperatura, pesu ligeru è alta resistenza, micca tossicu, prutezzione ambientale, riciclabile è riutilizzabile, etc.,

A causa di u so pesu ligeru è d'alta forza, una bona prestazione di cushioning, una bona resistenza à u clima, una prutezzione ambientale, un rendimentu riciclabile è riutilizzabile, a linea di produtti di scatula di turnover di logistica industriale di cartone cavu di plastica hè assai ricca, cumpresa a scatula di turnover fissu di doppia strata, fissa di una sola capa. scatula di turnover, scatula di turnover plegable à una sola capa, cuscinetti di supportu divisori di supportu, recinzione di gabbia di almacenamento, etc. Sicondu a funzione, pò esse divisu in scatula di fattura elettronica, scatula di turnover di parti di l'automobile, scatula di turnover di logistica, etc., chì ponu scuntrà. i bisogni di u fatturatu logisticu di diverse imprese.

Tavola cava di plastica hè un novu pruduttu favuritu di l'ambiente.Ùn hà micca contaminazione è velenu, chì risponde à i requisiti di verde è ecologicu.U pruduttu hà una massa elevata, una superficia piana, una forte forza di scoppiu, un bonu rendimentu di ritardante di fiamma è a prova di umidità, trasmissioni d'acqua superficiale zero è vapore, insulazione termica è un bonu effettu di risparmiu d'energia.In particulare per u frigorifero cun condensatore esternu, a tavola cava di plastica hà un eccellente effettu d'insulazione termica.Pò esse largamente appiicatu à u frigorifero, u congelatore, a lavatrice cum'è piastra posteriore è bracket inferiore.

Diversi prucessi sò sviluppati secondu diversi prudutti.I prudutti sò fatti di pannelli publicitarii interni è esterni, manifesti, latticini è scatuli di mostra di vinu.U pruduttu hè impermeable, resistente à l'umidità, anti-invechjamentu, cù stampa squisita, tempu d'usu longu, bella apparenza, bona visione generale è cusì.

Cù l'esigenza crescente per a qualità di a buttiglia di vetru, u metudu tradiziunale di imballaggio gunny-bag ùn pò micca risponde à i bisogni di a produzzione è di u mercatu.L'imballaggio in strati pò superà i svantaghji di l'imballu di gunny bag, riduce a rottura di buttigli di vetru in l'imballu è u trasportu, è evite u prublema di l'accumulazione di polvera nantu à l'buttiglia è ancu aderisce à i materiali putrici di gunny-bags dopu esse almacenatu per un bellu pezzu. .Sicondu i bisogni di i clienti, pudemu pruduce diverse paletti di alta forza è dimensione per l'imballazione di strati di buttiglia di vetru.

 


Tempu di Postu: Settembre-07-2020