I principali fornitori di prudutti di plastica - Shandong Runping Industrial Co.,ltd

I fogli di plastica ondulati è scatuli diventanu più è più populari in i ghjorni d'oghje.

Chì prudutti furnite? chì frutti è ligumi importate o esportate? chì tipu di scatuli chì usate avà? chì tipu di materiale di imballaggio hè riciclatu è amichevule à l'ambiente? Avà ghjorni, ci importa più di a terra è di l'ambiente chì vivemu. Più è più persone sceglienu materiale di imballaggio riciclatu.

Regularmente, per l'imballu di frutta è verdura fresca, ci sò trè tippi diffirenti di materiale di imballaggio, cum'è a creazione di plastica, scatuli di cartone di cera, scatuli ondulati di plastica.

A scatula di plastica crea, u prezzu mediu è u pesu di carica grande. A scatula di cera, u pesu più altu è u prezzu cumparatu cù scatuli ondulati di plastica. Se vulete materiale impermeable, i scatuli ondulati seranu assai megliu cà tutti dui. Pudete ancu ottene a vostra cumpagnia. stampa di logu è trasportu à bassu temperature o ancu refrigerated.also assai più tempi di usu riciclati.

Parechje marche famose utilizanu ancu e scatuli ondulati di plastica per l'imballu cum'è Dole, Mr Lucky. I scatuli ondulati di plastica diventanu a prima scelta per l'imballu.

Allora pudete vede, simu fornitore di fabbrica è pussede 11 linee di produzzione. attellu pulitu è ​​​​experientia d'esportazione prufessiunale. Hè difficiuli di visità a nostra fabbrica in questu tempu, ùn vi preoccupate micca. Pudemu mustrà tutti per chjamate video. per parechje volte.Clienti ponu vede i nostri machini, fogli, prudutti, imballaggio, magazzinu, caricamentu, spedizione è cusì.we ponu ancu mandà campioni per riferimentu.

Venite è unisciti à us.get i vostri fogli è scatuli direttamente da a fabbrica. A verità hè chì pudete ottene i migliori prudutti è u megliu prezzu.

 


Tempu di post: Dec-04-2020